luni, 7 martie 2011

marturia dragostei..poate indrepta pe cel pierdut...!!!


Norm Larson, a redat conversatia pe care a avut-o intr-un desen animat , cu un copil numit Calvin si un prieten de joaca de-al sau , numit Hobbes . Calvin i-a spus acestuia : 
„Ajuta-ma sa imping masina afara din garaj, pentru ca nu pot s-o misc singur."
 Hobes i-a raspuns :
”Mai inainte de-a face ceva, ar trebui s-o intrebi pe mama ta, daca te lasa sa faci acest lucru „!
 Auzindu-i raspunsul Calvin a continuat : 
„ Daca o voi intreba pe mama, aceasta ar spune cu siguranta Nu ; iar noi nu vom mai avea un loc pentru joaca” !

„Daca n-o intrebi pe mama ta, cind va afla vom avea probleme" - i-a raspuns Hobbes!” "De fiecare data cind ai spus asta, chiar am avut probleme" - l-a contrat Calvin , potolindul pe prietenul sau cu asigurarea : „ Mamei nu-i pasa de ceea ce facem , atita vreme cit nu stie despre cele petrecute „!
Stiti ce s-a intimplat dupa aceea ? Dupa numai citeva minute telefonul de la locul de munca unde lucra mama lui Calvin a sunat , iar conversatia a continuat cam asa : 
„Mama tu esti la telefon ?  Aseaza-te, pentru ca nu sa ti se intimple ceva rau. Am sa-ti spun ceea ce ni sa-a intimplat ."
"
Tu esti Calvin ? Dragul mamei ce-ai patit ? a intrebat nedumerita mama !"
"Mama, ma jucam cu Hobbes si deodata am avut un accident !” "Accident  ? Esti bine fiul meu ?Spune-mi repede ce ai patit ?"
"Dar n-o sa ne bati si nici nu ne vei face nimica rau ?" - a cautat sa se asigure inca odata Calvin ! "Nu-ti voi face nimic rau" - l-a linistit mama . "Spune-mi repede ce-ai patit ?"
"Mama, am impins masina afara din garaj impreuna cu Hobbes si aceasta nu s-a mai oprit in parcarea din fata casei , ci a ajuns pina in strada."
"Si ce s-a intimplat ceva cu masina ?" a intrebat curioasa mama . "A venit un tir care n-a mai putut opri si s-a facut bucati" - a raspuns Calvin ! Dupa citeva clipe de tacere, mama i-a spus fiului :
„Asteapta ca vin imediat acasa „!

Cind era pregatit sa incheie conversatia, Calvin in ultimile cuvinte i-a cerut mamei : 
„Mama, inainte de-a ajunge acasa, as dori sa-mi mai spui odata : „ Calvin te iubesc !"

Aceasta declaratie „Te iubesc „ capata o valoare si o semnificatie mult mai mare atunci cind am facut ceva rau , nu-i asa ? Cu toate ca nu meritam si am facut lucruri mult mai rele decit Calvin, aceasta-i si declaratia dragostei lui Dumnezeu pentru noi : 
"Fiul Meu si fiica Mea , te iubesc !" 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu