luni, 14 martie 2011

DRAGOSTE PENTRU TINE???




 Era o dupa-amiaza cetoasa. Stateam pe coasta oceanului Atlantic in barca mea de pescuit. Eram ocupat cu aranjarea plaselor cand, spre seara, am observat o alta barca de pescuit ancorata in apropiere. Stapanul acelei barci lucra tot singur. I-am facut semn cu mana, dar el nu mi-a raspuns. Mi s-a parut ca era beat… Am coborat sub punte, obosit de munca zilei si am adormit imbracat.
 Cred ca era ora 11 sau 12, noaptea, cand am auzit un strigat. Intr-o clipa am fost sus pe punte, am alergat pe mal si l-am vazut cazut in apa. Era intr-adevar prea beat ca sa mai stie de el, si a cazut din barca, dar apa rece
l-a facut sa strige…
 M-am aruncat in apa. Ar fi murit daca mai intarziam un minut. L-am urcat in barca lui, l-am imbracat cu haine uscate si l-am pus pe pat. I-am facut ceva de mancare si l-am supravegheat pana ce a adormit. M-am dus la barca mea si am adormit si mai obosit de cum eram mai inainte, dar fericit pentru ca salvasem viata unui om.
 Dimineata a venit clara si plina de soare. Noul meu prieten se plimba pe mal. “Buna dimineata!” i-am spus. “Ce faci?” Pe un ton rastit mi-a spus sa tac…  “Dar eu sunt cel mai bun prieten al tau” i-am strigat! “Azi noapte ti-am salvat viata!”
 Cand a auzit aceasta mi-a spus ca sunt un mincinos si mi-a aruncat in fata toate cuvintele blestemate pe care le cunostea. M-am dus sub punte,
mi-am plecat fata intre maini si am plans… Atunci pentru prima data in viata mea am inteles cu adevarat dragostea lui Dumnezeu care incearca sa salveze pe oameni… Intr-o mica masura am vazut cat L-a costat pe El si ce a sacrificat El pentru noi. Iubirea infinita a lui Dumnezeu pentru o lume nerecunoscatoare!…PRETUIESTE-I DRAGOSTEA SA CEA MARE...!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu