sâmbătă, 28 mai 2011

DRAGOSTEA REVINE...

Dupa aproape 3 luni de pauza in care nu am mai postat nimic...un gand m-a impins in acest ceas tarziu de seara, in urma unui film crestin in care scotea in evidenta dragostea, sa imi dau seama ca omul are nevoie sa fie iubit...si nu doar din gura ci prin fapte din toata inima...Acest film mi-a amintit ca am creat un blog in care mi-am propus ca tema generala sa fie dragostea...exista multe probleme pe care ti le-ar putea cauza lipsa dragostei din viata..si stau acum sa realizez ca aceasta pauza in care nu am mai postat nimic pe acest blog al dragostei, ca am avut ceva probleme cu acest sentiment in care incepusem sa cred ca nu mai exista uitandu-ma la oameni...insa acum ceea ce ma indeamna sa continui sa postez despre sentimentul nepretuirii al dragostei este EL...ISUS...care el arata dragostea in viata mea si o vad tot timpul...ma intreb:cum pot sta oamenii nepasatori la o asa dragoste mare a LUI ISUS, care in fiecare zi este revarsata aceasta dragostea asupra noastra in ciuda lacunelor noastre spirituale.
problema mare este ca nu privim la ISUS ca exemplul nostru, deoarece daca am privi la EL mai mult si la exemplul dragostei Sale, s-ar produce mari schimbari in viata noastra.Te-ai saturat de vorbe? atunci incepe sa iubesti tu...indiferent daca celalalt te iubeste sau nu...fi modelul in dragoste...si mai devreme sau mai tarziu acest model iti poate aduce bucurie in suflet...esti dispus sa incepi sa iubesti indiferent de orice lucru...asa cum a facut si Isus?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu